Hızlı Tren Güzergahı Tartışılıyor

Hızlı Tren Güzergahı Tartışılıyor

Sivas´ın KIZILIRMAK HAVZASI Hızlı Tren ile adeta katledilecek. ÇED raporunun olup olmadığı dahi bilinmeyen bir projede ısrar eden Sami AYDIN, konuyu bir oldu bittiye getirmeye çalışmakla eleştiri alıyor. Dolgu yüksekliği 4-5 metreyi bulacak olması ise ade

 

Sivas iş bilmez, pısırık pek çok STK´ın çatal kaşık sesine aldanan uykusunun bedelini ödemeye doğru gidiyor. Başkan Sami AYDIN, sessiz sedasız KIZILIRMAK tarafına HIZLI TREN GÜZERGAHINI kaydırırken, buna kimsenin ses çıkarmaması hayret ve ibretle izleniyor.

Başbakan BİNALİ YILDIRIM Sivas ziyaretinde ?modern ülkelerde hızlı tren güzergahlarının şehir merkezinde? olduğunu dile getirmesine ve Sivas´ta da şehir merkezinde olacağını dile getirmesine rağmen, ne olduysa oldu Sami AYDIN ve Osman YILDIRIM ikilisinin tekrar harekete geçerek tren güzergahını Üniversite tarafına kaydırmaları anlaşılamıyor.

Eskişehir, Konya, Ankara ve İstanbul´da mevcut güzergahlar yenilenip kullanırken, SİVAS´ta ısrarla KIZILIRMAK DELTASINA kaydırılması arkasında ticari kaygıların olduğu iddia ediliyor.

Dolgularla adeta bir Çin Seddinin oluşturulacağı ve bunun da şehrin KIZILIRMAK bölümünü katledeceği vurgulanıyor.

ÇED raporu hazırlanıp hazırlanmadığı şise diğer bir konu. ÇED raporu konusunda kamuoyunun bir şey bilemesi ise diğer bir sorun olarak ortada duruyor.

Sivas Postası Gazetesi kamuoyu adına soruyor?

--Hızlı Tren Güzergahı için ÇED raporu hazırlanmış mıdır?

--DOLGULAR kaç metre olacaktır?

--Basın da çağırılarak dolgu alanları hakkında izahat verilecek mi?

--Mimarlar Odası neden konuya sessiz kalmakta mıdır?

--Yoksa Mimarlar Odası Başkanı Ve Başkan AYDIN´ın ikili ilişkileri mi var?

--Başbakan BİNALİ YILDIRIM yanıltıldı mı?

--Bakan İsmet YILMAZ, yanlış izahatlarla yanıltıldı mı?

--Ankara´daki bürokratlar bu güzergaha gülmekteler mi?